Reclamatii si plangeri
Garanţii si Reclamaţii
Deşi numărul de reclamaţii este mic, este bine de ştiut că la noi aveţi aceleaşi garanţii ca într-un magazin fizic. Este în interesul nostru să abordăm toate reclamaţiile cât mai repede posibil, astfel încat nu vă faceţi griji că veţi aştepta o procesare mai mult decat este necesar (3-4 saptamani, termenul legal fiind de 30 de ziel lucratoare).
Garanţia începe în ziua în care consumatorul a acceptat produsul. Produsele noastre au 24 de luni garanţie, la fel ca în magazinul nostru. Vânzătorul este responsabil pentru toate defectele produsului livrat către cumpărător care apar în perioada de garantie.
Solicitare retur
In cazul in care ati achizitionat produse de la noi si doriti sa depuneti o plangere, va rugam sa luati legatura cu departamentul suport clienti, prin e-mail bymilano.hair@gmail.com, sau la telefon 0785.700.600.
Cererea de retur va fi inregistrata de noi, astfel incat dumneavoastra sa nu fiti taxati pentru acest serviciu.
Procedura retur
Atasati produsului o scrisoare de intentie in care se specifica motivul returnarii. Anexati o copie a facturii si informatii prin care putem identifica achizitia dumneavoastra. Sigilati si securizati produsul/produsele intr-o cutie de carton astfel incat sa nu se deterioreze pe parcursul traseului.
Mai mult, va rugam sa indicati modul in care vom proceda in cazul in care returul dumneavoastra este acceptat, si anume in cazul in care bunurile necesita un schimb (acelasi produs) sau se restituie suma. In cazul unei cereri de restituire a banilor, indicati contul IBAN in RON (24 de caractere) in care doriti sa efectuam restituirea sumei.
Nu uitati sa ne furnizati detalii complete de contact, numarul comenzii, adresa de e-mail si numarul de telefon, pentru a procesa solicitarea corect si rapid.
Produsele nu se pot restitui direct agentilor de livrare, in cazul unei reclamatii .
Pentru mai multe informatii consultati sectiunea Termeni si Conditii afisata pe site.
Contactati Departamentul de Reclamatii prin Telefon: 0785.700.600 (numar cu tarif normal) sau e-mail bymilano.hair@gmail.com.
Va rugam sa luati in considerare ca produsele cosmetic si extensiile de par desfacute si utilizate care nu reprezinta un defect calitativ si nu sunt expirate, nu pot fi returnate din motive de igiena si sanatate. Va multumim pentru intelegere!
In conformitate cu legislatia uniformizata a Uniunii Europene, toate produsele cosmetice au lipit pe ambalaj o pictograma (un desen ce reprezinta o cutie rotunda desfacuta si un numar). Numarul trecut pe aceasta pictograma reprezinta numarul de luni al termenului de valabilitate al produsului din momentul in care acesta a fost deschis. Spre exemplu un produs cu pictograma M24 poate fi folosit timp de 24 de luni din momentul in care a fost deschis. In cazul produselor cu termen de valabilitate mai mare de 36 de luni pictograma este M36.
Formularul pentru returnarea unuia sau a mai multor produse il gasiti aici.